View Single Post
Infinitum
Smile's Avatar
Trådstarter
214
Sitat av tekace Vis innlegg
Har selv vært her lengre enn min bruker viser, har nemlig hatt en annen bruker før også! Men som mange sier, så er det for mange tråder om "lawl æ ska røka hasj te hælja, kor mykkja børr æ inntah? XD" og "I skal konfEmæres til hælja, og skal ha n...." JA FOR FAEN. PC. VI VET. PC.

Om en eller annen tøffing melder seg frivillig til å ha en liten startside for ny brukere hvor det er en guide som viser:

"Om du skal ha ny PC, har vi en god tråd som har blitt laget av en god bruker her på huset, vennligst still alle dine spørsmål i denne tråden"

"Skal du røyke litt grønt har vi disse trådene"

Legge på en liten startside som ikke er valgfri, men som man må akseptere at man har lest ++.

Tror nFF kunn blitt det fine ryddige stedet som det var før med noen simple inngrep, selv om det ikke er så lett og sånt som man egentlig skulle håpe på

Takk for meg, jeg elsker nFF.
Vis hele sitatet...
Jeg kan få lagt en "nybegynnertråd" viss dette er veldig ønsket .
Selv om jeg ikke har vert her så lenge , så ser jeg at det begynner å bli mye dritt og mange medlemmer som tydeligvis er late som faen. Heldigvis er konfirmantsesongen over for dette året da.

@Mongotryne :
Du har helt rett. Noen strengere tiltak og en oppryddning kunne ha forbedra freak en god del tror jeg. Hva med at nye medlemmer automatisk får tilsendt en melding som fører til lenker om dvs. saker ? Da slipper vi alle disse lav-kvalitets , uinteressante spam-postene.
Sist endret av Smile; 8. juni 2011 kl. 18:19.