View Single Post
Sitat av sugerøret Vis innlegg
hvis du leser posten posten min igjen så ser du at min "barnslige" kommentar er et resultat av all de barnslige kommentarene om at de som ikke liker metal liker bieber.

du finner bieber kommentar både på side 1 og 2.

og kommentarene kommer tydeligvis fra folk som liker metal da. så hvorfor tror metal folk at vi andre som ikke liker metal liker bieber?
er vi ikke mørke nok ? så derfor er vi rosa av den grunn?

får da være grenser på idioti fra deres side og?
Vis hele sitatet...
Les kommentaren min, spesielt der jeg spør hvorfor du forventer saklighet hvis man selv ikke er saklig. Du vil legge merke til at det kom tre-fire kommentarer om bråk før noen nevnte Bieber. Nå skal det sies at jeg synes det er beklagelig at Bieber kritiseres til enhver tid, folk må få ha sin smak i fred, men nå er det bare tre som har kommentert noe som helst negativt om Bieber, hvorav en er på "den andre siden". Se det i forhold til andre usaklige kommentarer.

Jeg tror virkelig ikke at noen antar at alle som ikke liker metal liker Justin Bieber, ei heller støtter jeg kommentarene, det eneste jeg vil frem til er at når man selv ikke klarer å prestere noe annet enn usaklighet kan man ikke forvente saklighet tilbake.

Ellers må jeg si det at ja, jeg er enig, det får være grenser for idioti fra begge sider. Jeg er av den oppfatning at dersom noen har en egen musikksmak bør det respekteres, det gjelder om man hører på dubstep, metal, Bieber, country eller ethvert annet. At man ikke forstår musikken kan så være, men da får man heller holde seg for god til å komme med en tåpelig kommentar.