View Single Post
Experientia docet
UrbanFreak86's Avatar
979
Sitat av ranman22 Vis innlegg
Her snakker vi EN inkompetent person, som sansynligvis har hodet oppi ræva..Vet du hvem jeg snakker om?? Det er DEG det!

Makan til stigmatiserende bedreviter har jeg aldri sett før! Heldigvis tror jeg på Karma..Uheldigvis for din del..

Hvordan kan du si noe sånt?Tror du virkelig ikke at folk har IQ fordiom de er "kjenninger" av politiet?

Vet du hva en "kjenning" er, i følge politiet?

Tror du virkelig ikke at de fleste du har i overskrifter over, har et rusproblem, eller andre problem som gjør at de ikke kommer seg videre?

Du har ingen anelse om hva du prater om lille gutt, (du kan umulig være så veldig gammel med slike talentløse uttalelser), du fremstår for meg som den største egoisten jeg noen gang har hørt om!

Du burde skamme deg, seriøst!
Vis hele sitatet...
Fasinerende og høre på deg si at det er jeg som har et problem.
Bare fordi at jeg går svært hardt ut mot individer som ikke klarer og ta seg sammen.
Nå er det ikke alle "kjenningene" av politiet som gjør ting som er ren ondskap.
Så når jeg dro alle over en kam så var det en feil.
Men det er fortsatt slik at en god del av disse "kjenningene" av politiet er personer som utfører voldshandlinger/kjører i narkotika rus og driver med all mulig faenskap. Å det er faktisk disse personene jeg har store problemer med og måtte tolerere.

Da synes jeg det bare er rett og slett rimlig at jeg går til angrepp på slike inkompetente individer som ikke klarer og skjerpe seg.

Jeg sier ikke at alle kjenninger av politiet er idioter, men jeg sier at del av de er det. Igjen da henviser jeg til de onde kjenningene av politiet.
Fordi de er faktisk inkompetente onde tullinger.
Som bare påfører samfunnet unødvendige kostnader og smerte gjennom deres handlinger.

Å vis du da synes at jeg slem i mine kommentarer så får det bare være.
Hvorfor skal den delen av samfunnet som faktisk er ressurs sterke og klarer og dra seg opp om morgen og dra på jobb og bidrar til at vi kan fortsette og leve i et slik velferds samfunn.
Lide på grunn av mennesker som utfører voldshandlinger/kjører i narkotika rus og tar opp mye av tiden til politiet?

Å du forsvarer slike personer? Da er det virkelig du som har et et problem min venn.
At du har blitt offer for en voldshandling, er da ingen unnskyldning for at du kan utføre vold mot andre USKYLDIGE mennekser?

Jeg synes at samfunnet fortjener og bli vernet mot slik mennesker som igjen kun påfører samfunnet smerte og høye kostnader.

Jeg ser at du henviser til karma :

"Karma er etter hinduisk tro årsakene bak menneskets plass i livet. De handlingene et menneske gjør i dette livet, vil være med å bestemme hvordan det skal gå i det neste liv. Det er først og fremst motivet bak handlingen og selve handlingen som er det viktige. Motivene bak alt vi gjør, skaper enten god eller dårlig karma. Tanken om at karma opprettholder liv er i Upanishadene kombinert med tanken om gjenfødelse/reinkarnasjon."

Så du mener virkelig at det er jeg som fucked i mitt neste liv fordi jeg kritiserer onde/talentløse mennesker.
Vis du virkelig har forstått "karma" så vil du vil vel se at det er disse "kjenningene" av politiet som er fucked i sitt neste liv.

Bare fordi man misbruker alkohol eller ulovlig narkotiske midler så unnskylder da det ikke onde handlinger.
At det er en del ikke onde "kjenninger" av politiet som bruker narkotiske midler det er jo ikke akkurat noen hemmlighet.