View Single Post
Hobbit
harald25's Avatar
Trådstarter
367
Sitat av illuSiOn^ Vis innlegg
Bilde 1: Stilig, har du behandlet det i photoshop ved å tatt på edge? Hvis ikke, all respekt, og bra jobbet.

Bilde 2: Helt ok. En hytte der solen står opp eller ned. Litt for vanlig motiv, og ikke spesielt bra.

Bilde 3: Synes selve reflesjonen som hyttelysene gjør på havet er veldig vakkert. Bra. Solen kunne med fordel vært tatt bort her.

Bilde 4: Sen lukkertid? Jeg liker det. Det får uten tvil en stilig og fengende effekt over hele bildet, og bra at du har eksprimentert med kamera.

Bilde 5: Her er ikke bildet spesielt fint, kun motivet du tar bildet av. Du må aldri "lene deg på" at motivet er vakkert. Jeg ser ingen fotomessige kunnnskaper som har vist seg frem her. Bare et vakkert motiv.

Bilde 6: Dette synes jeg ble mer spennende igjen. Diagonalene som skyene skaper er spennende, og bildet virket bra tatt. Høytspentledningenene kunne med fordell vært fjernet, men dersom du ikke ønsker slik fjerning på bildene dine forstår jeg det.
Vis hele sitatet...
Bilde 1 er kun behandlet i lightroom ved å gi highlights og shadows hver sin farge. Originalen kan du se her:
http://farm4.static.flickr.com/3240/5716952362_3e2a83a985_b.jpg

Bilde 2: Råger!

Bilde 3: er faktisk månen og ikke sola. Derfor det er så mørkt!

Bilde 4: Takk, takk! Lang lukkertid ja.

Bilde 5: Er vel egentlig enig. Blir litt blind på bildet siden jeg husker hvordan det var å se solnedgangen live =)

Bilde 6: Jeg har faktisk allerede fjernet en høyspentledning som gikk tvers over hele bildet :P Ville egentlig beholde mastene i bakgrunnen for å gi litt perspektiv på avstanden.
Sist endret av harald25; 20. mai 2011 kl. 12:27.