View Single Post
Sitat av KEBABavSVIN Vis innlegg
Så enkelt var det ikke for meg. Pratet lenge med både leger, psykiatere og prester, men selv om de til dels hadde forståelse for hvordan jeg følte det, så var de ikke villige til å sende meg hjem.
Vis hele sitatet...
Da gjorde du ikke en god nok jobb. Jeg jobbet sammen med en jypling som prøvde seg i Garden tidligere i år, han dimmet etter to uker selv om han i utgangspunktet var positivt innstilt til tjeneste, og ikke var en nevneverdig plaget sjel. Det burde med andre ord ikke kreve mye kreativitet for å kvalifisere seg til en kjapp exit. Men det er klart, å akke seg overfor psykiater og prest er kanskje ikke nok, man må jo klare å overbevise dem om at man ikke er skikket.

Fant en simpel måte å dimittere på uten å måtte skryte på seg masse skader og problemer. Gjør det klart at du ikke kommer til å la deg vaksinere av forsvaret. Du kan for eksempel referere til denne saken, eller bare si at du ikke tar vaksinasjoner ut av rent prinsipp. Forsvaret ønsker ikke å ha ansvaret for deg ute i felten om du ikke har de nødvendige vaksinene, så du vil dimitteres automatisk. Du vil fremdeles bli regnet som tjenestedyktig, så da har du dørene åpne om du skulle ombestemme deg i fremtiden.
Vis hele sitatet...
Dette høres ut som en mye bedre metode enn mitt forslag.