View Single Post
Sitat av Glenni Vis innlegg
Ser at du kommer med masse svar som ikke er gjennomtenkte.


Intel, AMD, whatever. Akkuratt nå så er I5-2500K mest opp mot prisen.
Vis hele sitatet...
Å, hva da om jeg tør spørre?

Som jeg sa, Intel, AMD eller samma F er vel ikke så forbanna heftig, så lenge du får hva du betaler for?

Sitat av 83leo Vis innlegg
Det var egentlig myntet på begge to om du ikke skjønte det. Og "fanboy", var den tilsiktet meg? Isåfall skal du vite at jeg på generelt grunnlag ikke favoriserer noen av delene, men i dette prissjiktet der det dessuten tydeligvis er spill som er første pri vil egentlig noe annet enn Intels i5 2500k være å kaste bort penger hvis man vil ha ytelse for kronasjene.
Vis hele sitatet...
den var siktet til deg ja, virka som han som anbefalte AMD var en kronidiot og skulle grunnlegge påstanden sin, noe du ikke sa noe om til han som anbefalte intel. Virka bare litt ''fanboy'' aktig

jepp, sa ganske klart jeg og at intel, amd, whatever, så lenge man får det man betaler for

Sitat av Kalender Vis innlegg
Poenget mitt var ikke at han skulle flashe til 6970, men hvis han IKKE skulle gjøre det, så er det like greit å kjøpe 1gb versjonen.

Har du lest gjennom hele den linken din?


Skjermkortet bytter riktignok ikke klistremerke utenpå til 6970, men ytelsen blir like god.
Vis hele sitatet...
Min og mitt søskenbarns maskiner er like, dvs ram, hovedkort, prosessor, alt, bortsett fra skjermkort, der har han 6950 og jeg har 6970, kjører noen få FPS over han, men det er ikke mye så jepp, mer eller mindre ganske lik ytelse
Sist endret av ghettokid; 10. mai 2011 kl. 13:14.