View Single Post
Sitat av prenix Vis innlegg
... because science has proven so wrong to this point of time.
Jeg melder meg ut av diskusjonen, alle argumentene du kommer med har ingen bakgrunn. Du er hjernevasket av kristendommen, og burde ikke delta i et diskusjonsforum. Du hører kun på egne meninger.
Vis hele sitatet...
Er jeg hjernevasket av kristendommen? Jeg som mener bibelen burde brennes for flere hundrevis av år siden? Jeg spørte hvordan han kunne være så skråsikker på at Gud ikke eksisterte/eksisterer.
Da får jeg servert en teori (jepp...en evolusjonsteori) som han ikke kan bevise som svaret på verdens oppstandelse.

Jeg sitter ikke her og sier at Gud har skapt noe som helst (da jeg ikke sitter med slike svar).

Sitat av ztaale Vis innlegg
Du nekter plent å komme med beviser for at din "gud" er ekte, hvorfor skal vi tilfredsstille deg med å legge fram artikler, skriblerier, forskningsrapporter og lignende for å "overbevise" deg?
Vis hele sitatet...
Hvor er det du har fått det fra at jeg har en Gud som jeg skal bevise? Må du lære deg å lese og ikke tro på ting du selv går ut i fra i tråden. Er ikke jeg som sitter med bastante påstander her.

Jeg spørte enkelt og greit hvordan en kunne være så skråsikker (skråsikker var faktisk ordet som ble skrevet også).

Folk er eksperter til å dømme på dette forumet Det er snikkers og twist