View Single Post
Sitat av KreaDep Vis innlegg
Skulle gjerne visst det jeg og, men; hadde jeg skutt osama ville det siste jeg ønsket være at hele verden skulle vite hvem jeg var. Hadde nok begynt å kikke meg litt ekstra over skulderen da ja...
Vis hele sitatet...

True story bro. Tenkte ikke helt klart der, men, det er direkte den historien de kom ut med som virker alt for tynn.

Jeg er helt for at terrorister bør nøytraliseres, men jeg liker ikke hvordan media blåser trompeter med feil noter.

Vil heller at alle artikler støttes opp av troverdige bilder, gjerne en eller flere troverdige kilder (alle kan som sagt si at et statshode er død og vise et manipulert bilde, men det bør komme fra en person som er troverdig, og jeg vet ikke helt hva jeg tror om Amerika, spesiellt ikke etter at mange fra Amerika skrev under jordskjelvet i Japan at jordskjelvet og tsunamien var payback for hendelsen i Pearl Harbour der 2000 stk døde)

Ikke det at akkurat dette var det som fikk meg til å ikke helt like det amerikanske folk (selv om kanskje nærmere 80% av folkene ikke er som man hører i dokumentarer og andre media).