View Single Post
Sitat av In space Vis innlegg
Spør heller deg selv du, hva må gjøres, og ikke minst hvordan, skal du få øye utav nøkkelhullet?




Og jeg sliter med å se hva dere vil oppnå.
Å bli rik, tross alt, betyr at du har så mye mer makt, innflytelse og muligheter.
Lysten av å bli rik kommer fra samme sted som om du ønsker å overgå alle, ha en verdensregjering, manipulere folk med noe som 9/11, krig for profitt eller bare lett underholdning.
Det handler om makt over liv og død, om kontroll over virkeligheten, muligheten til å spille gud med enkeltpersoner og nasjoner. DE er hva dette Egentlig handler om.



Ikke korrekt, jeg kommer ikke til å utdype et svar av visse grunner.
Enhver person har muligheten til å forstå.



Jeg er helt enig. Vi har fortsatt mye å lære.
Vis hele sitatet...
Dette innlegget gjorde ikke meg noe særlig klokere. Grunnen til at jeg spør er jo for lære mer, kankje du hadde noe snacks på lager jeg aldri har tenkt på. Men etter å ha lest dette innelgget og forrige tenker jeg at du antagelig bare er et stort syrehue som lever i en verden av konspirasjonteorier og en filosofi som ikke hører hjemme blandt resten av befolkningen.
Jeg vet ikke hva du mener med nøkkelhullet liksom. Kan du ikke prøve å motbevise meg med noe annet enn "ikke korrekt, jeg kommer ikke til å utdype et svar av visse grunner.
Enhver person har muligheten til å forstå." That makes no sense, at all..
Du bidrar ikke med slike innlegg, du kommer ikke med noen forslag eller teorier om hva som kan gjøres.

Kom med noe håndfast er vel det jeg prøver å si...