View Single Post
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av Awarize Vis innlegg
Velkommen til forumet. Nei, det er ikke så mye å skryte av etter bare 6 timer, men når man vet selv hvor mye potensiale etc man har, så er det i grunn ingen problem å skryte etter 6 timer. Problem, newfag?
Vis hele sitatet...
Hei, newfag, dette er ikke 4chan, vi driver ikke å kaller hverandre for slike ufinheter her. Du har da knapt vært registrert noe lengre enn han?

Når det er sagt så syns jeg også det er noe som skurrer ved å skryte etter å ha holdt seg i seks timer. Du er flink som slutter, og det er bra at du sier det til folk ettersom det på mange måter er lettere å holde seg da, men jeg vet ikke om du har kompetansen og erfaringen som trengs for å kunne gi andre i samme situasjon fornuftige råd.

Jeg har sluttet å røyke mange ganger. Det er kjempelett! Det som er tricky er å ikke begynne igjen. Jeg foreslår at du kommer tilbake når du i stedet for å si at du har holdt deg i seks timer kan si at du har holdt deg i seks år.

Sitat av Awarize Vis innlegg
Så etter 3/3/3 så kan jeg begynne på nikotinfri snus, kunn som en liten "placebo"?
Vis hele sitatet...
Det vil jeg si er en veldig dum idé. Venn deg av med vanen av å ha noe bak leppen først som sist!

Lykke til