View Single Post
Trådstarter
589
Sitat av Kain Vis innlegg
Holder på med slutting av snus... men mitt største problem var at jeg også røyket... har vært månder uten røyk og jeg hater lukten, rett og slett HATER røyk!
Men nu gjennstår snusen, men det kommer snart
Vis hele sitatet...
Gratulerer med røykingen, først og fremst! Hva med å prøve samme metode på snusen?

Sitat av Chipper1 Vis innlegg
Ser meg igjen i historien din. Snuste i 4 år før jeg sluttet for ca. 6 mnd siden. Grunnen jeg sluttet var at jeg var "mett". Alt skjedde etter en sinnssyk fyllauke i Bulgaria. Etter det har jeg nesten aldri rørt en snus
Vis hele sitatet...
Ikke gått over til noen sterkere saker, eller andre nikotininholdige saker heller ?

Sitat av Andersbt Vis innlegg
Skulle ønske jeg hadde klart det samme, bare å slutte med snop og usunn drittmat.. Holdt meg i 20 timer eller noe :P
Vis hele sitatet...
En god metode er også å presse seg så langt som mulig, flere ganger, så du er vandt til å holde deg litt uten
Ta det som en fylletur .. Skal mange små pils til for å gjøre det store

Sitat av Ella Vis innlegg
En grei metode er å si til seg sjøl at "jeg venter til i morra". Da blir det ikke noe uendelig uovervinnelig noe.
En dag, er noe de aller fleste makter å gjennomføre. Når dette blir en hverdagssyssel, har en sluttet uten å ta noen store avgjørelser eller offer.
Vis hele sitatet...
Denne metoden har faktisk aldri hjulpet for meg =/ Har prøvd å si sånn "venter til imorgen" etc, men ender alltid med å ta den siste lille snusen før sengetid. Gikk fint igår egentlig da, med litt selvkontroll Har nå holdt meg snart et døgn uten nikotin i det hele tatt og har det egentlig ganske fint