View Single Post
Fordi hasjrøykere blir fortalt at de er verdiløse i arbeidslivet. Når hasj elr marihuana blir nevnt i uansett sammenheng, flyr det liten innøvd samling ord inn i øret mitt. Du må slutte med det, du kommer aldri til å få deg en jobb.

sant nok, jeg røyker marihuana og jobber ikke på en vanlig jobb. Jeg har litt over 10 forhold på mitt rulleblad. alle er små narkotika saker som begrenser mine jobb muligheter. Sllvfølgelig fører dette til at jeg unngår å skrive enkelte søknader fordi jeg har blitt fortalt at jeg aldri kommer til å få en slik jobb uansett.

Ved å ikke jobbe tar jeg ivertfal standpunktet, at jeg ikke er enig i denne diskrimineringen eller frihetsberøvingen som har BLITT rettferdiggjort ved hjelp av samme metoder hitler brukte for å rettferdiggjøre jøde utryddelsen.

Jeg legger meg på latsiden å streiker til samfunnet får sjekka seg selv å fikset noen av problemene som gjør at folk tar med seg maskingevær på skoler for å drepe folk. ikke minst ptoblemene som får folk til å sprenge seg selv på offentlige plasser. og ikke minst til befolkningene her i landet reser seg å sier til politiet at narkotika er absoulutt ikke en god grunn til å låse noen inne!

HVorfor skal Jeg jobbe for at andre mennsker skal få frihet til å gjøre dette stedet verre en det det allerede er
Sist endret av skeptfisk; 23. april 2011 kl. 12:16.