View Single Post
Sitat av slashdot Vis innlegg
Det er eg fullstendig einig i, men eg er usikker på om forbod er rett ende. Det kan føre til at desse kvinnene går fra å gå offentleg i niqab/burka, til å ikkje gå offentleg i heile teke, og då har vi oppnådd pent lite på integreringsfronten - tvert imot.

Er det ikkje betre å arbeide for frivillig endring, enn eit totalforbod? For risikoen er jo at kvinnene blir sittjande heilt heime, utan noko form for samfunnsdeltaking. Og det er eit tilbakesteg. I tillegg kjem det jo fram t.d. på nrk.no at det er to tusen av seks millioner muslimer i frankrike som nyttar slike plagg - altså ein forsvinnande liten del av totalen.
Vis hele sitatet...
Tunisia hadde et slikt forbud noen år men det har nå blitt lov etter en del år. Jeg tror atved å ha forbudet noen år for så og fjerne dem så er det de som vil bruke det frivillig som kommer til og gå med det. Etter jeg var der så har jeg et inntrykk at det har fungert bra og det er et muslimsk land.
Det var jenter som gikk uten og jenter som gikk med.

Tyrkia har også ett slikt forbud.


copypasta fra wikipedia

Tunisian authorities say they are encouraging women, instead, to "wear modest dress in line with Tunisian traditions" i.e. no headscarf. In 1981, women with headscarves were banned in schools and government buildings, those who insist on it face losing their jobs.[2] Recently in 2006, the Authorities launched a campaign against the hijab, banning it in some public places, where police stop women on the streets and ask them to remove it, and encourage them not to wear it again. The government described the headscarf as a sectarian form of dress which came uninvited to the country.

Les resten her http://en.wikipedia.org/wiki/Hijab_by_country#Tunisia
Sist endret av The Rebel; 11. april 2011 kl. 18:31.