View Single Post
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Vi er ikke begrenset til å kun svare på trådstarters spørsmål her, særlig når spørsmålet er så åpenlyst ignorant og selvdestruktivt.

For å si det rett ut, uten sukker og krem på toppen: Når man innser at livet er trist og meningsløst uten et rusmiddel, så er det også på tide å innse at man er en rusmisbruker. Da spiller det faktisk ingen rolle om man selv føler at forbruket har vært moderat og fornuftig. Hvis du har gjort deg avhengig av et psykoaktivt stoff for å komme deg gjennom hverdagen, så har du gått langt over grensen for hva man berettiget kan rasjonalisere bort for seg selv og andre. Løsningen på dette er åpenbart ikke å begynne med et nytt rusmiddel, men å sakte men sikkert lære seg å finne glede i livets forunderlige gang, uten å tilføre bevisstheten potente kjemikalier.

Om det ikke er dette man vi høre, så too bad. Det er sånn det funker.
Vis hele sitatet...
I forhold til følelsene mine, ja jeg har et rusproblem. Jeg vil heller ikke kalle det et rusproblem men et mini psykisk problem. Vis du leser posten min så skjønner du sikkert hvor lite jeg har brukt cannabis. Du hadde ikke blitt glad, viss du en dag fant ut at du ikke kunne bruke de psykadelikske stoffene dine som du elsker.

Jeg har nå prøvd litt opium som en venn hadde grodd i fjor og jeg syntes det var en ekstremt behagelig rus, som jeg kommer til å fortsett med framover. En sjelden gang i blant.
Sist endret av Sucide420; 3. april 2011 kl. 13:45.