View Single Post
Sitat av knutmoore Vis innlegg
Ja, la oss begynne med å merke alle nissedrakter med "ADVARSEL! Personen i denne nissedrakta er en person som ønsker og hjernevaske deg basert på historie og løgn. Psst; dra av skjegget"
Det er jo hjernevasking dette også basert på historier som ikke har noen bevis Utenom at dette går som oftest over når man vokser opp da
Jeg ble da jeg gikk på barneskolen fortalt av presten at det var en Gud og alt det der. Jeg trodde også på det, helt til jeg voks opp. Da forsvant den troen
Nå tror jeg på ånder, demoner, vampyrer og alt det overnaturlige der (sett for mye Supernatural, kanskje?) At en Gud finnes tror jeg litt på, av en eller annen grunn
Og dette med at Gud skapte verden på 6 dager er blitt tatt litt bokstavelig av mange. At verden ble skapt på 6 dager er litt feil. Det var 6 dager, men ikke 6 menneskedager, men mer 6gudedager. Tror 1 dag var ca. 1 million år, om jeg ikke husker feil (presten forklarte dette en gang)
Og at verden er 6000 år gammel? Står dette i bibelen? Dette vet jo alle, til og med de troende at ikke stemmer
Vis hele sitatet...
Så vil jeg ta med Snåsa Mannen. Man kan jo ikke si at evnene hans er vitenskapelige? De er jo helt overnaturlige på et eller annet vis. Og at han kan helbrede folk er flere tusen vitner til
Sist endret av knutmoore; 20. mars 2011 kl. 21:22.