View Single Post
Hei. Jeg trenger et par tips fra noen smarte sjeler om hva jeg burde gjøre. Jeg er 20 år. Jobber fast og er bosatt i Kina. Har ikke hatt noen lønn de siste 3 månedene fordi jeg har vært på reisefot, så kontoen har rast fra 50 tusen til ingenting, noe som sannsynligvis er grunnen til at jeg ikke får høyere kreditt enn 10'000 hos DNBNor og 0 hos skandia banken.

Mitt første spørsmål er, kan gjelden jeg har på mastercard kontoen hos dnbnor forhindre meg i få kreditt i en annen bank?

Og det som er saken; jeg har betalt leie og internet for de neste 6 månedene og har det egentlig ganske greit med penger når lønningene kommer inn neste måned, samt penger som jeg er skyldt fra familie, og feriepenger.

Men, jeg trenger 10'000 nå, fordi jeg ikke har så mye igjen denne måneden, og fordi jeg akkurat nå har venner på besøk og ikke har lyst å trille kroner denne måneden. Dette er penger jeg vet ikke har noe problem med å tilbakebetale på 1 - 2 måneder. Så hvordan kan jeg enklest mulig få lånt penger på kort tid 2-6 dager, når skandia og dnbnors kredittsjekk ikke gir meg kreditt? Og hvor mye ville det antageligvis kostet å låne 10000 usikret? Eller er det noen banker som enklere kunne gitt meg kreditt?

All hjelp mottas med takknemlighet!