View Single Post
Sitat av Elemental Vis innlegg
Når du selv ser hvor viktig det er for enkelte så tror jeg ikke du ville sagt det samme.
Vis hele sitatet...
Jo. Jeg har kommet frem til konklusjonen min etter oppservasjon og tanker i hodet mitt. Ingenting vil endre min oppfatning. Om ikke det plutselig skulle dukke opp noen beviser FOR en guddommelig enhet. Men dette har ikke skjedd på flere tusen år og jeg finner det lite sansynelig at det vil skje. Dukker Jesus opp i stuen min imorgen vil jeg sannsyneligvis konkludere med at jeg lider av skizofreni slik som resten av guds utvalgte.

Sitat av Elemental Vis innlegg
En person som jeg har prøvd å snakke vett til hoppet rett tilbake til sine suicidale tendenser etter flere år uten bekymringer, jeg er ikke personen for å dra de enda lengre ned. Verdsetter et menneskeliv, uansett tro mer enn personlig retthetsfølelse.
Vis hele sitatet...
Er ikke selvomrd en automatisk bilett til helvete? Og nei, jeg hadde ikke giddet å pisse på troen til noen i denne situasjonen, men det betyr ikke at jeg akksepterer eller oppfordrer til tro. Tror du virkelig en person med en såpass kjip tilværelse vil komme bedre ut av det med gud i sitt hjerte? Jeg tror ikke det, og det virker svært usunt IMO.
Sist endret av cubanboogie; 10. mars 2011 kl. 04:45.