View Single Post
Tfan's Avatar
Trådstarter
580
Sitat av Waffaz Vis innlegg
SLIK finner du ut hvor mye du må ut med for å bryte abonnementet med telenor

1. Logg deg inn her.
2. Gå til "Mitt Abonnement" i menyen.
3. Der skal det stå diverse info, trykk på "Se Mine Avtaler" ved siden av "Avtaletid".

Her er ett eksempel fra mitt abonnement:

Inntil avtaleperioden utløper den 12.07.2011 gjelder en del forutsetninger, som spesifisert i avtalen. Et gebyr vil påløpe dersom du ønsker å

* si opp ditt abonnement
* bytte til en abonnementstype som har lavere månedspris
* bytte til et kontantabonnement

Abonnement med mobiltelefon

Dette abonnementet har en 12-månedersavtale. Avtalen ble inngått 13.07.2010 ved kjøp av mobiltelefon til en gunstig pris.

Gebyret beregnes ut i fra gjenværende avtaleperiode , og utgjør i dag kr. 725 . Dette beløpet vil reduseres med kr. 125 per måned.
Vis hele sitatet...
Hehe, fant det ut etterhvert, men takk!
Endte opp med huawei u8800. Fikk den for 1 kr med super abonnementet pluss tilleggstjeneste betale 1400 kr gebyr for å bryte tidligere binding. Sparte en del penger alt i alt! Takk for hjelpen allesammen :-)

Sitat av Waffaz Vis innlegg
SLIK finner du ut hvor mye du må ut med for å bryte abonnementet med telenor

1. Logg deg inn her.
2. Gå til "Mitt Abonnement" i menyen.
3. Der skal det stå diverse info, trykk på "Se Mine Avtaler" ved siden av "Avtaletid".

Her er ett eksempel fra mitt abonnement:

Inntil avtaleperioden utløper den 12.07.2011 gjelder en del forutsetninger, som spesifisert i avtalen. Et gebyr vil påløpe dersom du ønsker å

* si opp ditt abonnement
* bytte til en abonnementstype som har lavere månedspris
* bytte til et kontantabonnement

Abonnement med mobiltelefon

Dette abonnementet har en 12-månedersavtale. Avtalen ble inngått 13.07.2010 ved kjøp av mobiltelefon til en gunstig pris.

Gebyret beregnes ut i fra gjenværende avtaleperiode , og utgjør i dag kr. 725 . Dette beløpet vil reduseres med kr. 125 per måned.
Vis hele sitatet...
Hehe, fant det ut etterhvert, men takk!
Endte opp med huawei u8800. Fikk den for 1 kr med super abonnementet pluss tilleggstjeneste betale 1400 kr gebyr for å bryte tidligere binding. Sparte en del penger alt i alt! Takk for hjelpen allesammen :-)

Men hvilket abonnement har du? Gebyret ditt er jo ganske mye billigere enn mitt.

Edit : skrev på tlf. First time for everything!
Sist endret av Tfan; 7. mars 2011 kl. 09:37.