View Single Post
Soppen forsterker jo sansene dine og følelsene, så det kan slå begge veier alt etter hvordan du har det! I store doser begynner det å vrenge sansene dine. Jeg tror så lenge man klarer å styre trippen til noe positivt, så har det enorm terapautisk virkning. Men det er lettere sagt enn gjort! Er mange som har fått euforiske opplevelser av natur, og at det har fått dem til å føle seg mere levende igjen. Inkl. meg...

Sitat av Rammlied Vis innlegg
ikke for å drive moralpreken men..

Helt ærlig, tror jeg det ikke har noe med soppen å gjøre.

Den er veldig ustabil, så jeg fraråder deg og andre i å bruke det. Kommer daglig folk som blir lagt inn grunnet den, de blir aldri gode igjen...
Du glemmer hverdagen og problemene bare forsvinner, men det er falsk og farlig illusjon. Du må møte problemene dine og at du er deprimert, For før eller seinere vil den komme dobbelt så hard tilbake i trynet ditt.

Helt greit at du vil ruse deg, Men for å gi deg ett vennelig råd, ikke tro man blir psykisk stabil av å bruke den, tvert imot.

Jeg sier dette til deg fordi jeg ser hele tiden folk som er i din situasjon, Og som ender opp med tvangsinnleggelser og sopp er veldig ofte inne i bildet

Bare ha det i bakgodet kompis, ha en fin kveld
Vis hele sitatet...
Du kan aldri ha spist sopp vel?

En kniv kan lage nydelig mat, skjære ut fantastiske figurer.... og drepe folk!