View Single Post
Neutral Good
Mith's Avatar
Sitat av Cloudian Vis innlegg
Fordi jeg aldri nevnte nyhetsspeilet! Jeg skjønner at "gjør egen reseach" kan virke veldig nedlatende, og dette beklager jeg, det var aldri meningen.
Vis hele sitatet...
Det virker ikke nedlatende, det virker som om du tror det foregår utrulig mystiske og skumle ting på disse møtene. I tillegg så er det så og si umulig å drive med egen research rundt disse møtene, så hvis du har noen gode råd til de som vil drive med slik uten å måtte oppsøke sider som nyhetspeilet så vær så snill å kom med dem.
Sitat av Cloudian Vis innlegg
Den feilen som ble påpekt her var vel at han i samme innlegg valgte å kalle meg fjott, samt bestemme at nyhetsspeilet var min kilde.
Vis hele sitatet...
Jeg vil gjerne vite hvordan man skal drive egen research på dette temaet, uten å måtte lese noe andre har funnet på.
Sitat av Cloudian Vis innlegg
Jeg anbefaler at man ikke på forhånd velger ut en kilde man bestemmer seg for er mer legitim enn andre. Det beste er å være kritisk til alle typer kilder, og ikke utelukke eller utelukkende inkludere noen bare fordi det passer best.
Vis hele sitatet...
Jeg vil si at det beste er å sile kildene sine såpass godt at man slipper støy fra konspirasjonsteorier og gale menns fantasier og dagbøker.