View Single Post
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Er tydelig at du ikke skjønner hva du sier selv. Skadevirkningene er virkelig ikke relevant til denne diskusjonen i det hele tatt. Fyllerør (og mange andre) prøver å si at hvis man tar narkotika, så er dette som regel frivillig. Hvis man blir voldtatt, så er dette (som oftest) helt ufrivillig - for jeg har aldri hørt om voldtektsmenn som spør ofrene sine om han kan voldta de først?

For å gjøre det hele like usaklig som du gjør det: All kriminalitet er jo kriminalitet. Man burde dømme folk etter hvor mange kriminaliteter og ikke dømme dem for hva de har gjort. Ser du sammenhengen?

EDIT:

Det er meget mulig at dette stemmer, men det du må greie å se er at det er forskjell på å ruse seg, og å bli voldtatt.
Vis hele sitatet...


Nå begynner vi å snakke,takk !

Det er dette jeg har prøvd å si hele tiden,det er på det psykiske plan jeg har prøvd å komme frem til hele veien,men et usakelig hylekor ser innleggene som dem selv behager..

Det er klart at et overgrep mot et lite barn er djevelens verk,det er umenneskelig ! men et misbruk av stoffer kan skade sinnet til barnet i minst like stor grad !
Sist endret av Enesheen; 18. februar 2011 kl. 12:22.