View Single Post
tenk også på at han muligens vil skjønne at det er deg som har tystet fått han kastet ut selv om han ikke får vite det hvis du er en av få han herjer med,og det antakelig ikke er så enkelt å være iskald hvis du møter en gjeng russere for avhør,kroppen har en tendens til å avsløre seg selv i skremmende situasjoner hvis du ikke er iskald,som jeg antyder at du ikke er,denne metoden som også politiet er en ivrig bruker av,bare å lese hva kroppen din sier samme hvor hardt du prøver å late som ingenting

Sitat av SpecialStyrke Vis innlegg
Greia er at det finnes så mange hormonelle pungsekker som tar i mot afgansk og muslimsk bullshitt om ære, og ender opp med å tro søpla.
Vis hele sitatet...
min erfaring er hvertfall at mange æres-muslimer for å kalle dem det,ikke skjønner annet enn at du er gæærn tilbake,de klarer ikke te seg etter vanlige menneskelige koder

uansett er min konk i denne situasjon,du er nok en av de få som han ikke liker,en av de veldig få om ikke eneste "homofile"hvis han ser deg som det i hans hverdag,det høres rimelig ut for meg å tenke,og at du også vil være blandt de veldig få han vil skjønne at har tystet eller sagt ifra noe som får han i problemer,det kan fort bli ditt enda størrre problem månemann.

Hold deg vekk i størst mulig grad det er mulig selv om du føler det går på selvrespekten løs,spis lunsj et annet sted,gå i butikken whatever,det er antakelig ikke så lenge du må omgås dette individ og jeg tror du har mer å tjene på å prøve å være usynlig enn offansiv i denne situasjon,hvis det var en person du skulle leve med resten av livet kunne du vurdert tiltak

må veie ting litt opp her mener jeg

dette fikk meg til å tenke på en episode episode jeg hadde på jobben,en russer jeg jobbet med ble utsatt for noe han mente var rasistisk,en fyr hilste ikke på han....han fortalte meg at hvis han ville kunne han bare si ifra til miljøet som var i bærum,så kom dem med jernstenger og shit og tok typen,de ville gjort det bare fordi han var "en av russerne"og han omgikk ikke disse farligste engang

Den samme gruppa hadde gått til angrep på et helt asylmottak av en eller annen årsak noen måneder tidligere og skadet mange

fordi noen hadde gjort noe respektløst mot russere
Sist endret av murmade; 16. februar 2011 kl. 10:52.