View Single Post
Sitat av Pyr0-GonTz Vis innlegg
Det var garantert ikke 2c-i, det kan jeg love deg Og ja, du kan lett oppleve slikt som du beskriver på LSD. LSD kommer også gjerne i bølger og kan gi et bredt spekter av halliser og mindfuck. Det er både doseavhengig og person avhengig, alle er forskjellig. Lapper med LSD kan også smake ille. Dette kommer an på hva LSDn var lagret i før den ble overført på lapper, og/eller om det var "uren" LSD som muligens inneholder sporstoffer etter dårlig syntetisering. Det er ikke noen gitt mal på hvordan en LSD trip kommer til å være, det kan variere noe helt enormt!

Det at du fikset 2.5 lapper har ingenting å si... Det er så mye forskjellige lapper ute å går på markedet. Noen er møkkdårlig og lavt dosert, mens andre er bedre. Siden du trippa så hardt som du gjor, vil jeg si at lappene dine var helt OK dosert.

Lsd får du nok ikke sjekket om det var hos legen. Ikke hadde han funnet det heller om han hadde lett etter det.

Har nok erfaring med psykedelika og setter en 100-lapp på at det var LSD Som sagt, det kan ha vært noen av de mindre kjente Dxx stoffene, men disse har som regel lengre virketid en det du beskriver.
Vis hele sitatet...
Allright. Da har jeg muligens tatt LSD, og er jo fett nok det igrunn. Selvom jeg egentlig på forhånd hadde bestemt meg for å aldri røre andre psykedelika enn de som vokser i moder natur. Vet ikke hva som skjedde med akkurat den holdningen, jeg var ihvertfal klar på fredag.

Men uansett, jeg må nesten spørre hva som er grunnen til at du så bestemt utelukker 2c-1, og tviler sterkt på at dette kan være preparatet jeg inntok?

Er forresten en ting fra ting fra fredag, jeg har glemt å nevne. Lurer på om noen har opplevd det samme, for det var kanskje det mest ubehagelige som hendte meg.

På et tidspunkt jeg satt i sofaen begynte jeg å tenke over ett eller annet, husker ikke konkret hva. Men jeg merket at plutselig, var jeg ikke istand til å rette tankene over på noe annet. Tankene mine hang seg helt opp, og det føltes ut som om hodet på en måte "loopet". Var nesten uutholdelig, men jeg løste det ved å gå ut av rommet og bare fysisk plassere meg selv i en annen setting.

Kan godt være dette er noe man gjerne kategoriserer som en badtrip dersom det utvikler seg, men det gikk jo fint for min del. Satt sikkert ikke å tenkte meg enn 20 sekunder, men føltes kjapt ut som en halv evighet.

Er glad jeg har gjort all researchen på forhånd, det som blandt annet fikk meg ut av den knipet jeg beskrev. Shit, det var hissige, mektige saker.

Jeg husker selv jeg aldri klarte kategorisere det som foregikk som noe rus. Det var ikke en rus, det føltes ut som en annen måte å leve på rett og slett. En annen, skummel, fascinerende og intens måte å bruke hodet på.

En av de første effektene jeg merket, som jeg har glemt å nevne, var da jeg kom inn i stuen og spurte hvorfor det er røyk i hele rommet. Det bare så slik ut.