View Single Post
Bromigo.
Ruudi's Avatar
Trådstarter
Sitat av iMoan Vis innlegg
Tenkte å skaffe meg ett skjermkort til før TG men jeg lurte på om skulle gå får enda ett GTX 480 (har ett fra før)eller ett helt nytt 6950/ GTX 580?
Vis hele sitatet...
Hvis HovedKortet (pirke pirke) ditt har støtte for SLI så kan du jo kjøre SLI.

Jeg tenkte det samme som deg bare at jeg hadde 5770. Skulle jeg ta ett 5770 til eller kjøpe 580\6970\vente ti 6990 kom??

Jeg kom fram til at faktisk ikke hadde hjerte til å legge mitt elskede 5770 på hylla så jeg kjøpte heller ett til og satte i CrossFire.

Jeg regner med det er sånn på det og, at 480 drar alt du spiller men du vil bare oppgradere.

Dog hvis du hadde tenkt å selge det og kjøpe nytt kan du jo det. Men hva tenker du med penger? Imed du nevnte 580 og 6950 så regner jeg med du har litt..

Men hvis jeg hadde kommet fram til det å selge 5770 og kjøpe ett nytt så hadde jeg kjøpt 560. Jeg har litt lyst til å gå over til nVidia og teste litt for å få litt pause fra ATI driverne.

Men du må passe på å ha stor nok Strømforsyning imed to 480 trekker en del mer strøm enn ett 580. Dessuten er det ganske liten diff i ytelsen.

Hva du velger kommer ann på hva du har hjerte til.. Hvis jeg var deg og ikke hadde vært så sykt forelska i kortet som jeg er i mitt 5770 så hadde jeg gått for 580\6950.

Hvor stor strømforsyning har du? Ser ut til å henge i den, imed ytelsen er minimal mens strømforbruket er ganske stort i forhold.
Sist endret av Ruudi; 15. februar 2011 kl. 11:00.