View Single Post
dette var det jævligste jeg har vært med på, det "julianilu" sier stemmer jævlig med det som sjedde med meg.

jeg la meg til å sove, jeg viste at jeg sov/drømte så kjenner jeg at jeg blir paralysert kan ikke røre på meg, prøver å skrike men veit ikke om noen i huset hørte det. håpte noen hørte det og at dem kunne vekke meg.(lol :P) så mens jeg er paralysert så blir jeg liksom sugd inn i noe? mot et eller annet, husker ikke helt, i enden er det et liksom svart demonansikt, jeg prøver liksom å vekke meg seg men klarer ikke, plutselig så våknet jeg jeg låg våken sikkert 10min i senga og lurte på hva som sjedde med meg.. legger meg til å sove igjen... guess what, det samme sjer IGJEN!?!? lurer på om jeg begynner å bli psykist sjuk eller hva som sjer? eller er dette lucid dreaming? har hatt denne samme drømmen kansje 2-3 dager etter hverandre

vurderer å gå til lege elns får å få valium/sobril samme faen hva bare jeg får sove ifred aldri vert med på noe så jævli

noen som har tips hvordan jeg kan slutte å få disse drømmene ? ser folk skriver snurr rundt for å teleportere, hva gjør man for å våkne?
Sist endret av bongjoy; 2. februar 2011 kl. 00:25.