View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Riverton Vis innlegg
FrP ønsker ikke å FJERNE inteksskatten sånn POFF. De ønsker å senke den gradvis ned til et fast nivå som ikke er progressivt.
Vis hele sitatet...
Kva om ein faktisk meiner at dei som har litt grunker i inntekt utmerka godt kan betale meir skatt enn dei som har lite grunker? Eg har ei rimelig god årsinntekt, og betaler mykje skatt, men eg har likevell ekstremt mykje igjen å leve for (omlag 35-40000 i snitt etter skatt siste halvår i fjor. Kvar månad.). Og eg betaler meir skatt enn eg må fordi eg leiger leilighet, og ikkje har lån av betydning... Like fullt har eg økonomisk frihet til å gjere omtrent akkurat det som måtte falle meg inn. Eg får ikkje det til å rime med FRP sitt mantra om at vi blir skatta ihjel...
Sitat av Riverton Vis innlegg
Lokke deg med billig alkohol? Det er en av de POSITIVE tingene med dem, og du vinkler det som noe negativt. fyfy
Vis hele sitatet...
Det er jo delte meininger om billegare og enklare tilgang til rusmidler er eit samfunnsgode. Det er vel mange studier som viser at auka tilgang fører til auka bruk. Og ja - lågare pris er auka tilgang.
Sitat av Riverton Vis innlegg

JA, det er JEG. Og JEG VET at det stemmer. Bare se på måten landet blir styrt på.
Vis hele sitatet...
Kom med eksempler istadenfor en så generell og tendensiøs påstand.