Tråd: Ta deg 5 min
View Single Post
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Akkurat i hasjens tilfelle er det jo faktisk lovligheten som utgjør den største faren..
Vis hele sitatet...
Hah..

Den største faren lovligheten rundt rusmidler er at det kan være buffet ut med så mangt. Du kan finne hasj som er gummi fra gamle dekk i.
Å iom. at det er ulovlig prøver man å cappe så mye som mulig av stoffet som mulig på en gang, og man gjemmer seg i sin egen hule for å ikke bli oppdaget.

Og noen prøver å bruke opp all stoffet de har fått tak i så fort som mulig for å ikke ha det liggende, for man har noia for at noen skal finne det.

Så jeg vil si at lovligheten er ikke den største faren for hasj røykere.
Det er bare å være nøytral, å finne seg et moderat bruk å ikke missbruke.

Jeg gikk selv fra å røyke alt fra 1.5 - 5 gram om dagen å var helt i min egen verden og mistet kontakt med familien, til å røyke 1 spliff i helgene, og til å ikke røyke noe som helst.

Sitat av drittsekken Vis innlegg
hvem har oppfordret til det? forumet er jo for jo ikke bergenet for 14 åringer, og INGEN her ville anbefalt en 14 åring å ruse seg på cannabis i denne alderen.
Vis hele sitatet...
Stemmer det, drittsekken.

Jeg ville heller aldri anbefalt en 14 åring til å i det hele tatt teste det.
Men jeg hadde heller ikke kommet med masse skremselpropaganda som de fleste får høre i dag. "vranglære" om du vil.

Merker selv at jeg kanskje burde ventet til jeg ble mer voksen før jeg ga meg ut på et helvettes eventyr. Men jeg angrer ikke. Selv om jeg begynte å røyke hasj i 9 klasse.

Jeg har bæda et par ganger og, selv bare på hasj..
Men det var i tunge tider når jeg proppa 2 gram i en joint. Og jeg var 2 kilometer fra hjemmet mitt. Det som var så sykt at jeg var mørkeredd i tillegg, så jeg fikk noia å begynte å høre ting.
Plutselig hørte jeg en hest som kom i full galopp å skulle springe meg ned. Jeg var så redd at jeg nesten begynte å skrike, det stakk i magen i det jeg snudde meg, alt jeg så var snyen som falt.

Å når jeg kom til et veikryss like ved der jeg bor, opplevde jeg noe utrolig, men skremmende.
Når jeg gikk i 2 klasse, var vel 7 år. Så når jeg skulle gå til skolen en dag, så var jeg vitne til en jente/dame som ble banket opp av to menn.
Dem sto i veikrysset klokken halv 8 på morgenen, å banket opp en stakkars ung jente, med balltre.

Men pointe var at jeg hørte alt som skjedde, i hasjrusen, enda jeg hadde glemt det. Så jeg trodde det var noen i nærheten som ble voldtatt. Så jeg la meg på bakken å begynte å puste tungt, jeg var redd for at dem skulle se meg. Men de var jo ikke dær. Jeg begynte å springe hjem, med tårer i øynene å hoppet i senga å sloknet. Når jeg våknet dagen etterpå kunne jeg se hendelsen fra lengeside, som om det var i går, at jenta ble banket opp med balltre.