View Single Post
Jeg har blitt oppringt av et nummer flere ganger. På telefonkatalogen finner jeg ut at numret tilhører en norsk telefonoperatør som er kjent for å tyne det meste ut av uvitende kunder. Anropet ringer bare så kort at telefonen ikke rekker å lage lyd, men slik at det ligger igjen et ubesvart anrop.

Man blir da nysgjerrig på hvem som vil en noe og ringer tilbake i kun for å få snakke med en automatisk salgstelefon. Denne forteller meg at jeg må ringe dem igjen i arbeidstiden for å få høre om "et godt tilbud", selv om de ringte til meg etter arbeidstiden. Jeg er svært fornøyd med min nåværende teleoperatør og ser selvfølgelig bort ifra beskjeden.

Jeg ble paff av den frekke tilnærmingen og synes det er skikkerlig råttent gjort å kaste bort min fritid og ringetid på den måten, og jeg vil gjøre alt jeg kan for å boikotte dem. Jeg har tidligere ringt dem og bedt dem fjerne meg fra listen deres, likevel har de ringt to ganger til, har de virkelig lov til å holde på slik?

Jeg synes dette er litt i det meste laget, og hvis det er noen som har litt media-inflytelse kunne det vært et tips å sette litt lys på det i media.