View Single Post
Kan godt sette deg imot at en vekter ber deg forlate området. Har opplevd dette mange ganger på kjøpesentere jeg har jobba. Letteste vi gjorde var og ringe politiet så kom de og ga de pålegg om å forlate stedet. Nektet de så fikk de bli med politiet ned på stasjonen en tur. Å ikke etterkomme en vekters pålegg er forsåvidt ikke straffbart i seg selv men nekter du å etterkomme politiets pålegg er det noe helt annet.

Forøvrig helt enig med sandkasse, norsken din er helt jævlig til å være 14 år. Kommer du opp i norsk til tentamen stryker du med glans

Spanky, han kjører deg i asfalten og du kaller det æreskrenkelse? Hvordan krenket dette æren din? Jeg ville kalt det enten legemsfornærmelse eller noe i den duren men hver sin smak....
Og nei han kan ikke gruse deg selv om du provoserer han, har igjen noe som heter rimelig provokasjon men jeg vil ikke si at man ikke må tåle og bli vist fingern til som vekter. Har fått relativt mange tilsagn hivd etter meg i uniform men har lært og ha veldig selektiv hørsel