View Single Post
Sitat av caperno Vis innlegg
Hvorfor skal vi ikke gi Marie Amelie oppholdstillatelse? Hun har tross alt bodd i norge siden hun var 12 år, har norsk skolegang, og hun kjenner ikke en sjel i hjemlandet sitt. Det er her hun har livet sitt!

Vi har da full rett til å forskjellsbehandle i slike saker, og man kan bruke skjønn! Når noen har bodd her i 13 år, og likevel blir kastet ut, så har vel ikke skjønn spilt så stor rolle her?
En liberalisering av regelverket er kanskje å gå litt for langt, da min mening er at vi ikke akkurat slipper få innvandrere inn til norge. Vi må heller stille oss spørsmålet om hvorfor vi slipper mennesker som vi ikke vet hvem er, eller hvor de kommer fra, inn i landet, samtidig som vi kaster ustraffede og godt integrerte mennesker slik som Marie Amelie ut av landet.
Vis hele sitatet...
Vær nå snill å sett deg litt bedre inn i saken før du uttaler deg.. Hvor har du fått det fra at hun har vært her siden hun var 12?
Du kan lese flere poster i denne tråden (blant annet av meg) som sier at hun kom hit først i 2002, og når hun er født mai, 1985 krever det ikke mye IQ for å regne seg fram til at hun gjerne var gamlere enn 12.

Beklager min krasse tone, men jeg har sett meg lei på at folk ikke bruker særlig mye energi på å sette seg inn i ting før de skal komme med sine sterke meninger.