View Single Post
Sitat av ivar669 Vis innlegg
Nei, jeg har dessverre ingen nytte av å fortelle videre om dette.
Vis hele sitatet...
Er det fordi du faktisk ikke har noe grunnlag å vise til ? Eller er det fordi russiske myndigheter skulle ha interesse av det ?
Du bare nevnte at man ikke blir forfulgt i russland, og så har du ikke tenkt til å backe din påstand med en eneste anekdote eller god kilde ? Javel, da slår jeg meg til ro med det første jeg trodde. At du ikke har noe grunnlag for å hevde det du gjorde.

Anslag over illegale innvandrere i Norge brukt i media.

Aftenposten: 3000
Vårt Land: 18 000
Ny Tid: Over 30 000

Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg
Fordi hvor mange flyktninger/papirløse somaliere er det som faktisk har alt det som Marie Amelie har :
Vis hele sitatet...
Er en papirløs somalier og flyktning det samme ?
Men hvis du tenker på hvor mange illegale innvandrere som har det samme som Maria er det vanskelig å anslå. Kanskje 3000, kanskje 30 000.

Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg
1) Høy utdanning(mastergrad fra NTNU).
Vis hele sitatet...
Skal man anses som ressurssterk fordi man klarer å snylte på velferdsgodene her i landet ?

Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg
5)Ingen kriminelle dommer. (svart jobbing).
Vis hele sitatet...
Hun har jo ingen dommer fordi hun ikke har eksistert for rettsvesenet før nå. For å bruke litt humor, du vet jo ikke hva hun gjorde i russland før hun kom hit. Hun har jobbet svart som du sier.

Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg
6)Gått på norsk vidregående skole og et norsk universitet.
Vis hele sitatet...
Som sagt, snylting av velferdsgoder.

Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg
8) Maria Amelie ble kåret til Årets nordmann 2010 av Ny tid.
Vis hele sitatet...
Hun er ingen nordmann. Hun er den eneste hittil kjente illegale innvandreren som har fått denne prisen.
Javel, så man kan anse hun som et forbilde når hun har sneket seg unna myndigheter og snyltet velferdsgoder.

Fatter ikke hvorfor det at hun har høy utdanning skal tale så mye for hennes sak. Er ressurssterke personer de som klarer å lure seg inn i systemer de egentlig ikke har adgang til ?