View Single Post
Sitat av krakanes Vis innlegg
Jeg testet Salvia i dag og må bare fortelle at det her var en forferdelig dårlig erfaring! Helt grusomt, faktisk. Jeg og en kompis ga det to sjanser, og konklusjonen er at dette definitivt ikke er noe for oss. Vi skylte restene ned i dass (0,8g av 1g). Aldri mer!

Har årevis av god erfaring med weed og hasj, og etter min mening kan ikke Salvia på noen måte sammenlignes.

Er man en normal stoner som er ute etter en legal high, et substitutt til hasj i tørkeperioder eller lignende, er dette heeelt feil produkt. Da ville jeg heller kikket på forskjellige spices eller noe.

@loonern - Sliter man med angst eller depresjon, tror jeg Salvia er en veldig dårlig idè. Ja, jeg vet det har vært noe snakk om det, men basert på min egen lille erfaring med dette, så tror jeg det er en farlig kant å begynne å skulle balansere på. Tommel ned fra meg, ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Som nitrofis sier, kan ikke cannabis sammenlignes engang. Skjønner ikke hvordan du greide å se på dette som et cannabis substitutt. Salvia er en av de sterkeste naturlige psykedeliaene, og man kan ikke engang prøve å gjette hvordan effekten blir.