View Single Post
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
(...)jeg har lyst på tips til jobber, som kansje jeg å klarer å gjennomføre, uten å ha et psykisk helvete i hodet og lyst å bare løpe ut fra arbeidstedet!

Vel å jobbe bare for å bidra til sammfunnet , høres helt ulogisk ut for meg, jeg skal tross alt drive med det hver dag 5 dager i uka helt til jeg er pensjonist!
Vis hele sitatet...
Som du klarer å gjennomføre? Nøyaktig hvor er det skoen trykker? På de aller fleste jobber, så er miljøet avgjørende for å få klokka til å gå og der har alle sammen et ansvar. Aldri glem det. Så må du tenke over hva folk rundt deg har anlegg for, og deg selv, så må du sette forventningene utifra det. Det blir ikke mer moro enn man lager sjøl! Mennesker kan være fete de. Er humor i alle. Sitter langt inne hos noen (mange i vår tid og vårt land), men da må man friste og dra litt, vett, bare for å ballen til å rulle.

Hvis du ikke føler for å bidra til samfunnet på noen som helst måte, så tør jeg påstå du har en vrangforestilling rundt det å være et menneske. Ingen lever kun for seg selv og digger det, selv om Dag insisterer aldri så mye på det. Det er fattige åndsliv.

Jobbtips? Hvor er det mest sannsynlig at du treffer likesinnede?

Er det sosial angst som er greia, så har jeg et slagord for det

Det er intet å frykte, annet enn frykten selv.