View Single Post
Sitat av drittsekken Vis innlegg
ringe til for eksempel dolly og si noe som "fnnnguh?" for å høre fortvilelsen i stemmen deres når de ikke finner ut hva du vil ha.


hvis du har søsken/unger som går på skolen, vekk de kl 3 om morningen og si at de har forsovet seg. epic.


putte hår i siggen til en kompis.

har en mus med trådløs reciver som funker ganske langt fra PCen, og mottakeren er så liten at den er vanskelig å se. tyrkk den i usb en og kødd deg med musen mens offeret ikke skjønner hva som fåregår.
Vis hele sitatet...

Denne har jeg faktisk vært med å gjort på en kamerat av meg, og jeg må bare få si at det var virkelig "priceless". Men nok om det, det er vel historien som er interessant..


Jeg var på en fest og jeg fant en klippemaskin på badet, og siden jeg hadde spart håret mitt ganske lenge tenkte jeg at jeg like så godt kunne bare prøve den litt. Så jeg tok ei stripe midt på hodet og da jeg så meg i speilet skjønte jeg at jeg bare måtte barbere resten også. Etterhvert eskalerte det hele til at flere kamerater begynte å klippe seg, hår på hodet, armhår, kjønnshår.. rompehår .. Hår fra hele kroppen var representert.

Men altså, vennen min har en tendens til å være ganske gjerrig på tobbakspungen sin når han har lite igjen, så da fikk vi den geniale ideen å putte den gode samlingen med hår fra alle kroppens hulerom i pungen hans når han ikke fulgte med.
Han bidro litt selv til spøken vår da han endelig skulle være snill å spurte om noen andre også ville ha, selvsagt måtte vi si nei med store problemer med å holde smilet vekk. Så da bestemte han seg like så godt for å rulle seg en ordentlig tykk en med resten av tobakken.

"denj smaka litt rart herre tobakken" sa han mens han spyttet litt å røykte videre, det lukta brent hår i hele rommet og vi andre slet med å holde oss alvorlige. Han røkte nesten hele røyken før han la merke til at munnen hans var stappfulle av hår.. Herregud hva vi lo!


PS: unnskyld dårlig formulering så tidlig på morgenen. God jul!