View Single Post
Hei Jeg må bare fortelle om mine tripper ,
første gang vet jeg ikke ekstraktet men det var ikke i nærheten av det jeg kom til å røyke som jeg skal fortelle om , men først om første gang da hadde vi byttet knips mot salvia å jeg hadde aldri hørt om det før , jeg så gutta en etter en ble helt satt ut da de røyket å jeg var egentlig litt nervøs , men bestemte meg dagen etter for å røyke siden vi hadde sinnsykt mye saliva (ukjent esktrakt) kan tenkes 10-20 x ett sted. Anyway jeg røyket det smallt og jeg ble spist av sofaen, jeg lo som faen å alt var sprøtt å jeg trudde jeg skulle falle ut av sofaen.

Forteller ikke mere om det , men så gikk det mange år jeg er nå 26 år å hadde testet dette da jeg var hmmm 17-18 max å syntes det var dritfett og har alltid ville prøvd igjen , så nå for litt over en uke siden kom en veninne av meg hjem fra Utah Usa å jeg hadde bedt hun ta med 2 gram 20 x til meg og 2 kompiser , dagen kom da hun kom til Norge vi hørte ingenting å fikk heller ikke tak i hun , vi trudde planen hadde gått i vasken , men så ringer hun å sier det er safe jeg har en overaskelse . Hun kommer til der jeg bor hvor jeg å mine venner venter spent. Hun sier jeg har 1 gram men det er 50x sier hun . Jeg ble helt hvit i trynet og nervøs siden jeg viste ikke engang det fantes så sterk salvia, men du får den vist over 100x

ANYWAY TRIP TIME
Jeg må fyre ett heftig trekk på bongen siden gutta har ikke røyket det først å tørr ikke røyke først , å jeg var drittredd men tok tak i meg selv fyrte opp , lente meg tilbake . BAM sa det nesten , plutselig skjønte jeg ingenting (selvom jeg har røyket det for lenge siden) , jeg husket ikke hva jeg hadde gjort hvorfor jeg var slik , alle så på meg å jeg begynte å le i 20 sek , så plutselig ble alt fucka , Jeg begynte å smelte i sofaen , så rant jeg ut av sofaen . og det var 2 ting som plaget meg 1 at jeg ikke kunne se til høyre (det var bare en stor svart vegg) jeg la meg ned i sofaen men så nr 2 veninna mi irriterte meg av en grunn , så jeg måtte gå for meg selv, jeg gikk ned på rommet mit fordi det ble for intenst også det var fuckings helt villt. Da jeg kom ned prøvde jeg å legge meg i senga men følte at den var på samme høyde med gulvet . Jeg lagde en haugh av dyna mi å puta å begynte å klemme rundt haugen å kunne FAKTISK ikke kjenne den , jeg begynte å ta på ting og kjente dem ikke , jeg var redd for at jeg skulle falle opp i taket å etterhvert lå jeg å koste med veggen etterhvert som følelsen av ting kom tilbake . Det var altfor mye for meg siden det var 4 personer der , jeg røyket høy ekstrakt å det fucka meg , så det var rett å slett så heftig at jeg måtte trippe for meg selv , jeg hadde det jævlig fett selv om ikke misforstå, det var på ingen måte en bad trip men ufattelig intenst å spinnvillt å jeg vil ikke la folk se meg i den tilstanden fordi jeg klarte ikke ligge rolig jeg var som ett barn jeg var nyskjerrig på alt . Rusen varte lenge ca 25 min å halveis i rusen fikk jeg stablet meg på bena å gikk ut for å fyre en joint for å slacke litt, da ble jeg bare dratt mot ett hjørne på huset å sto å lente meg inn til der , så gikk det plutselig over å følte meg helt pigg etter en SPRENGT opplevelse



Så SPM for meg varte rusen lenge fordi exkstrakten har noe å si på hvor lenge rusen virker ?
Det var utrolig fett å jeg røyket alene dagen etter (var igjen ett trekk) da var det fett men trenger ikke beskrives .

Salvia bryter alle fysikkens lover .

Men DAMN FOR EN TRIPP

Heldigvis skal jeg til Amsterdam nå 30 desember å Røyke salvia å introdusere flere for dette.
Desverre får ikke alle en bra opplevelse av Saliva
Jeg reagerer kraftig å jeg digger det men 50 x første gang var for mye , i amster skal jeg nøye meg med halvparten om man får 25 x vet man får 20
Sist endret av TeoderFelgen; 23. desember 2010 kl. 05:07.