Tråd: Hvor er gud?
View Single Post
Man blir jo påvirket av miljøet rundt seg. Men det er svært mange bevis. Hvor mange skrifter finner vi at Keiser Augustus levde? ( tror det er rundt 3 skrifter) Men det er jo ingen som tviler på at han var keiser. Hvor mange Skrifter finner vi at Jesus levde? Flere hundre forskjellige skrifter!


Og det er svært mange religioner som linker sammen. De 2 største religionene i verden Islam og Kristendom. Innen for Islam så tror de på Abraham, Moses, Jesus osv. Men de tror på dem som profeter. De tror ikke at Jesus er Guds sønn, men en profet.

Selvfølgelig tror man at sin tro er den rette, men det betyr ikke at man skal undertrykke de som ikke er troende.

Kristendommen er den religionen som har mest misjonærer, dette er for å komme ut til dem som ikke har hørt.

Vi har jo vanligdagse bevis, på at det finnes noe overnaturlig bla Helbredelser. Noen tror sikkert at dette er tull, men jeg har sett at nære venner har blitt helbredet.

Dra på ett Helbredelses møte å test det ut


Nå er ikke jeg den mest allvitende kristne du finner her til lands, så er sikker på at det er flere som har bedre argumenter enn meg.

men det er slik jeg ser på det


PS: Spennende tråd
Sist endret av Swii; 17. desember 2010 kl. 00:52.