View Single Post
Det jeg kommer til å skrive nå kan oppfattes som rasistisk, men jeg vil ikke under noen omstendighet mene det.

Jeg sier at jeg blir litt skremt av dette. Ærlig talt. Jeg mener Norge for Kari og Ola Normann. Ikke for Mohammed (merk: Oslo´s mest populære navn(!) )

Jeg føler meg ikke fidentlig ovenfor fremmedkulturelle, jeg har ikke gjort dem noe og jeg kommer aldri til å gjøre det heller... Kall meg gammeldags, men det virker som om det var bedre (MYE BEDRE!) på 50tallet. Ikke noen tiggere, ikke noen vinningskriminelle, ikke noen innvandrere...

Ny påstand: Norge hadde vært bedre om alle innvandrere som ble tatt for dopsalg, vinningskriminalitet, gjengaktivitet, seksuelle overgrep, trakkasering osv hadde blitt sendt tilbake til landet der de kom fra.
Jeg vil ikke under NOEN omstendighet ha Norge som et friland for kriminelle fra utlandet, eller utlendinger i det hele tatt som lager bråk...

Jeg har ikke noe mer å si egentlig... Ærlige tilbakemeldinger tas i mot med takk. MEN, jeg orker ikke hets; jeg skrev det i starten, jeg mener ikke det rasistisk, hetsende eller angripende mot noen part.