View Single Post
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
885
Sitat av Euforia Vis innlegg
Men herregud da må da være grenser for hvor lite man skal tåle? Er helt enig i at det er visse ting man ikke skal spøke med, blant annet det som er nevnt her, men å si "mora di er mann" osv, det må da være greit? Det er jo bare en spøk som på ingen måte har noen skjult mening for å håne noen. Hvert fall i ungdomsmiljøer er det vanlig å tulle med hverandre på en sånn måte, uten at det skal bli oppfattet som fornærmende av den grunn.


Syns ikke man skal ta av helt og ta alt så sinnsykt høytidelig, heller tåle at noen spøker litt, og tull tilbake, så lenge det ikke er spøker som det virkelig er grunn til å reagere på. da snakker jeg om etnisk bakgrunn, selvmord, utseende, økonomisk situasjon, sykdommer med mer. Viktig som Deezire sier å ikke bli "moralens vokter".

Når dette er sagt, skjønner jeg godt at du har blitt litt ekstra "var" på slike spøker siden det du sa med at broren din begikk selvmord. Trist å høre.
Vis hele sitatet...

Jeg mener man kan kødde med alt som ikke er sant,og personen du kødder med vet også at det ikke er sant.