View Single Post
mentalmelt's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Hvordan kan du vite med sikkerhet at du ikke vil bli avhengig om du prøver? Jeg antar det fleste som prøver heroin tenker nøyaktig samme tanken. Etter alle trådene og innleggene dine her på forumet vet jeg jo at du har ekstremt god kompetanse og erfaring om alt mellom himmel og jord, men jeg skjønner ikke hvordan du bastant kan komme med en slik uttalelse?
Vis hele sitatet...
Jeg ser poenget ditt. Det er ingenting her i verden vi kan vite med 100% sikkerhet, men allikevel så vet jeg dette. Om noe drastisk skulle skje i livet mitt, som at jeg pådrar meg en alvorlig ryggskade eller lignende, så vil selvsagt kortene være stokket annerledes. Det kan alltid skje noe som endrer spilereglene helt. Men om livssituasjonen min ikke plutselig endrer seg drastisk til det verre, og jeg ikke samtidig mister forstanden, så er det ikke aktuelt for min del å bli rusmisbruker. Nå har jeg også inntatt opium en del ganger, som i praksis gir en noe mildere variant av den samme rusen, så jeg har en ganske god forståelse av hva det innebærer.