View Single Post
Jeg prøvde dette inatt. Fra kl 00:30 til kl 03:00 prøvde jeg flere ganger. Den første gangen sovna jeg (lol) så våkna jeg kanskje 20 min etterpå (00:50) ved å våkne til utrolig deilig følelse i beina. Altså beina mine hadde sovnet. Henda mine var en annen historie. Jeg våkna for mye så beina begynte å våkne så jeg ga opp og prøvde på nytt.

Denne gangen gikk det helt normalt i kanskje 10-15 minutter. Plutselig fikk jeg en utrolig høy hjerterytme. Pulsen min var kanskje oppe i 100-150. Det var vanskelig å holde seg rolig, selv øynene mine rista en god del, så jeg måtte avbryte.

Tredje gangen skjedde så og si det samme. Bortsett fra at jeg klarte å holde ut den høye pulsen og prøvde å tenke på at jeg satt i et fly e.l. Det som var rart var at kroppen min ikke hadde sovnet når jeg fikk den høye pulsen.
Etter å ha ligget der en liten stund uten at det skjedde noe ga jeg opp. (ja jeg vet.. dumt.) Klokka begynte å bli mye og jeg skulle på skolen etterpå så jeg la meg

Det var fortsatt en ekkelt, men litt deilig følelse at jeg fikk en ukontrollérbar høy puls.
@Jegermeg, er dette normalt? Og isåfall, hvilket stadie kan det være?
Takk for svar.
Sist endret av Xernox; 14. desember 2010 kl. 08:36.