View Single Post
Sitat av Euforia Vis innlegg
Har da bestemt meg for å gå til innkjøp t av Salvia Divinorum, etter jeg har lest mye om dette stoffet. Grunnen til at det kun blir dette og ikke andre psykedeliske stoffer er fordi det er lovlig, rimelig lett å få tak i (bare man får det gjennom tollen) og en kort, men kraftig rus, noe som kan gjøre at sjansen for bad-trip og negative tankemønster ikke blir like store som på fks LSD osv, noe jeg absolutt skal holde meg unna.

Har derfor noen spørsmål angående dette, som jeg ønsker svar på. For det første har jeg tenkt å kjøpe 60x ekstrakt. Er dette greit for en jomfru trip på salvia? Vet det er kraftig, men må jo få funk når man først har kjøpt!
http://www.coffeesh0p.com/entheogens...awberry-sa010/ Dette er den jeg tenker på. Ser den bra ut?

Er det fullt lovlig å importere det, selv om om det kan bli stoppet i tollen? Hvis det blir stoppet, kan jeg forvente straff fra politiet? Noen tips for å få det lett i gjennom?

Bor hjemme hos foreldre, så er litt redd for komplikasjoner pga dette. Noen tips?

PS: Regner med dette var den rette plassen å stille spørsmålene, siden det ikke er særlig populært å opprette nye tråder hele tiden.
Vis hele sitatet...
Alt det du spør om her finner du svar på i denne tråden, eller andre som omhandler det samme. Det er ihvertfall her på forumet jeg har lært de tingene du spør om. Uansett, et kort svar skal jeg uansett gi deg

Først av alt er 60x kraftige saker. Første gang jeg prøvde salvia var blandingen 10x, noe som var nok til å kunne planlegge en piknik med stueveggen til vennen min. Hvis du uansett bestemmer deg for 60x, så ta en veldig lav dose.

Det er riktig at det er lov å importere tre måneders forbruk av et legemiddel fra et land som er en del av EØS-området. Ved reise til et land utenfor EØS har du også lov til å ta med deg forbruk for tre måneder tilbake, og ved reise til land som er med i EØS-samarbeidet kan du ta med deg for ett år. Blir pakke din stoppet i tollen hjelper det ikke at du har regelverket på din side. Pakken kommer til å gå i retur, eller bli destruert. Det er ihvertfall min erfaring.

Tips til importen:

- Importer bare fra land som er med i EØS-samarbeidet.
- Hold deg under 200,- grensen, eller få selger til å skrive falsk verdi.
- Hvis det er mulig så betal på en måte som ikke kan spores. (Når du handler i nye butikker er det likevel lurt å bruke visa siden du kan få tilbake pengene dine hvis det blir noe tull)


Tips til bruk:

http://freak.no/forum/showthread.php?t=72514
Sist endret av Scipio; 13. desember 2010 kl. 15:29.