View Single Post
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Dere er begge inne på noe, og jeg har selv tenkt på dette. Men jeg er ikke særlig til blogger (aldri prøvd), og personlige "Journaler" blir vel slettet etterhvert.

Et annet problem er at dette forumet er såpass kjent, og om jeg begyner å legge ut detaljer om mer konkrete ting er det veldig lett for en som kjenner meg å gjennkjenne meg.

Noen forslag til hvor jeg eventuelt kunne gjort dette?

Kan forøvrig si at enda dagen knapt har begynt har den vært den beste på lenge.

Jeg har unnagjort mange utsatte gjøremål, og ingen av rusmiddlene tilgjengelig har jeg engang vurdert å putte i meg (frister rett og slett ikke). Det mest fascinerende var å sette seg ned med et ganske tungt fag, har aldri greid å fokusere så bra før, og sitter faktisk å koser meg med selvstudier (!). Jeg har ihvertfall ikke "mistet" det enda, og har virkelig troen på at dette er starten på noe bra.

Ang dette med venner er det uaktuelt. Av de vennene som kunne vært til hjelp ville det vært de "straighte", og de aner egentlig ingenting om hvordan livet mitt egentlig er. Så anonym på nettet er nok min eneste kommunikasjonskanal ang. dette, med et eneste unntak.
Vis hele sitatet...
Jeg spiller mye poker, men mye av de samme rådene for å lykkes i poker gjelder i livet generelt. Har du lyst til å begynne å tjene gode penger i poker sammen med mye frihet send meg en pm.

http://www.youtube.com/watch?v=JlFC6...layer_embedded