View Single Post
Kommer helt ann på hvordan personen er. Er vedkommende en sånn type som slenger det opp i trynet mitt støtt og stadig og gjør tilnærmelser til meg så blir det delt ut litt knoke mens man havner på huggu å rævva ut av mitt hjem i hvertfall. Men er personen en som holder seg til de som er av hans kaliber og greier å respektere at andre er heteroseksuelle så sier jeg bare "go for it, and Enjoy!" Har møtt folk av begge slag som kan si "Hva faen? Er du imot homofile" Hvis man har ymtet på at man er heteroseksuell. Mens jeg har også møtt folk som har sagt " Det er helt greit, det er ditt valg" Har flere homsevenner så jeg vet hvordan det er.

Men det værste er å ha en kamerat man er usikker på. Der man har en sterk mistanke om at vedkommende er homofil, men allikevel ikke vil ta steget fullt ut å spørre ham. Er vanskelig for meg å vite hvordan han vil bli behandlet. Som før, eller må jeg ta mer hensyn i forhold til dagligdagse scenarioer f.eks homsespøker eller debatter ang homofile og hetrofili. Noen innspill eller tips?