View Single Post
Sitat av erlilun Vis innlegg
Weed miljøet er sannsynligvis større der du bor en du tror. Det er mange som holder det ganske skjult. Om du bestemmer deg for å prøve det, og vil fortsette, kommer du nok sakte men sikkert til å finne flere folk en du hadde trodd som røyker. Er ikke umulig at du finner ut at en av dine beste venner røyker.
Vis hele sitatet...
Hmm Får vente å se hva det blir til

Sitat av potetgull0 Vis innlegg
Jeg har noen spørsmål om din første trip

- Hvor gammel var du første gangen du prøvde det?
14, merket ikke mye, prøvde det igjen når jeg ble 16.
- Hvilket synspunkt fikk du av det og hvordan var opplevelsen?
(Da jeg var 16) Ikke smell på med 6g grønt på deling med deg og noen venner, altfor mye. Var ikke spessielt gøy, Noiaen gikk helt bananas og jeg fikk derealisering etter hendelsen, noe jeg har enda. Jeg trodde ikke man kunne bli så tura på hasj før den hendelsen.
- røyker du det enda?
Nei, men røyket i ca et år.
- Har du prøvd noe sterkere etter den første tripen for å få enda sterkere trip?
Nei, tror ikke det er noe særlig og utsette hjernen for mer tullball
- Hvordan var omgivelsene rundt deg?
I skogen bak ungdomsskolen en kald november dag, jeg frøs som faen og det snødde bikkjer. Hold deg inne du, er nok lurest det.

Konklusjon: Prøv deg frem med litt for lite enn litt for mye. Vær inne, og ikke røyk med andre førstegangere som er helt spinnville/idioter. Du vil IKKE ha derealisering eller depersonalisering, virker som ganske mange får dette etter hasj. Enten via en "bad-trip" eller gjennom maaange års røyking for så og slutte.
Vis hele sitatet...
Hva er forskjellen på grønn og brun hasj?
Er grønn helt naturlig mens brunt er tilsett slik at den er sterkere?