View Single Post
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av Nekran Vis innlegg
Men å påstå at kvinners vold er i orden, er drøyt. (Jeg sier ikke at det er det du sier, jeg sier at det er det som later til å være den vedtatte "sannheten" i Norge.)
Vis hele sitatet...
Nei det var ikke det jeg sa, men du skrev nå dette uansett (I.E; Du legger ord i munnen på meg).
Sitat av Nekran Vis innlegg
Uansett hvor brutal/ikke brutal volden er, er de psykiske ettervirkningene kraftige. Jeg har selv vært i et voldelig forhold - med en kvinne - og jeg kan love deg at det ikke er spesielt gøy, selv om volden ikke var noe ekstrem. Og selv om jeg aldri havnet på legevakten av det. Jeg sliter fremdeles med ettervirkninger av det. Dette var både fysisk og psykisk vold, uten at jeg skal gå nærmere inn på det. I ettertid har jeg funnet ut at han nok hadde noen psyopatiske trekk jeg skulle sett tidligere. Og jeg bruker ikke ordet psykopat i hytt og pine. Det heter vel forresten ikke psykopat lenger... er det sosiopat som er det riktige nå?

Når jeg gjorde det slutt med henne stalket hun meg, og jeg turte ikke å forlate leiligheten omtrent på en god stund.
Vis hele sitatet...
Det er nå så, men du er ikke representativ for resten av befolkningen, du er blant de få. Om du ikke rapporterte dette kan det være vi sitter på mørketall, men det skal jeg ikke spekulere i. Vold er vold uansett, og det er en uting.

Du gjør meg kvalm når du skriver at jeg godtar vold fra en kvinnes side, jeg forstår ikke hvordan du kan trekke en slik slutning av mitt innlegg om et forskningsprosjekt, spar meg.