View Single Post
Sitat av KeithFlint Vis innlegg
Er det bare meg, eller høres denne historien litt utrolig ut? I mean, godt etablert aksjemegler som bor i USA med kone og barn, som sniffer kokain på fester med store kunder, og som etterpå kommer på freakforum for å spørre om hjelp?
Vis hele sitatet...
Ingenting hadde vært bedre enn at alt bare er tull, men du kjenner tydeligvis ikke til shipping- elller aksjemegleres hverdag.

Jeg jobbet på tankavdelingen til et stort firma i Norge tidligere. Det var aldri noen hemmelighet at kundene som kom fra utlandet ikke kom til Norge kun for et møte, og en veldig god middag.

Det som alltid var bakt inn var strippeklubb, hvor vi hadde et eget rom hvor colaen lå på bordet foran oss. Stripperne var i tillegg prostiuterte.

Alt for å glede en styrtrik kunde eller viktig samarbeidspartner.

http://www.hegnar.no/bors/article366911.ece

Her kan du også lese om et problem som er langt fra noen hemmelighet om man kjenner bransjen litt. Dessuten mener jeg den er feil i forhold til mine erfaringer.

Det var langt villere fester før når pengene rant inn før finanskrisen, og kokain var ikke noe mer uvanlig den gangen. Her står det at det har blitt verre. Neppe, det har alltid vært ekstremt ille.

http://books.google.no/books?id=IzYE...ocaine&f=false

Jeg tipper det er den bransjen som bruker mest kokain i hele verden.

Her har du noe å lese fra 1986. Det er som regel de best betalte yrkene som er mest forpestet av kokain. Jeg trodde dette var en kjengjerning

Btw; hvorfor skulle jeg bruke tid her inne med et kjempeproblem, om det ikke er fakta. Virker jeg så lite oppegående?

Jeg ber om hjelp, så kaller du meg en løgner. Du er jævlig motiverende. Jeg er her for å møte likesinnede, ikke for å bli kallt en løgner.

Jeg trenger å vite hva jeg har ivente, og jeg kan ikke gå til kollegaen som det renner snørr av nesa på 24/7 for å spørre han hva jeg skal gjøre, eller andre.

Jeg stoler ikke på en kjeft av de jeg jobber sammen med. Finansbransjen stinker av egoister med penger, som liker å ha en historie på lur til kona når de kommer hjem, etter å ha tatt et par striper i garasjen, for så å fortelle om han taperen som har begynt med cola.

Vær vennlig å ikke kall meg en løgner. Det kan få andre til å tro det, og den som kanskje kan hjelpe meg der ute gidder ikke å svare fordi han tror det er tull.

Forstår du?

Sitat av oamo91 Vis innlegg
Er kona di glad i deg så vil hun hjelpe deg nesten uansett igjennom den tøffe perioden. Ikke hold henne utenfor!
Barna trenger du ikke å si noe til, ikke alt de trenger å vite. Men skaff deg hjelp! Begynn med din kjære
Vis hele sitatet...
Jeg klarer det bare ikke, av respekt for henne og barna.

Jeg lovte henne den dagen hun ble gravid for første gang at jeg aldri skulle ta cola igjen på fester. Får hun høre jeg har gjort det edru i 100 dager mister hun all tillitten til meg.

Ja, hun vil støtte meg. Nei, jeg vil prøve andre veier ut selv.
Sist endret av 1gramkokain; 28. oktober 2010 kl. 02:03.