View Single Post
Dette var jo faktisk bare en feil men har gjort det flere ganger og det funker alltid!
på jula eller biltema så koster en crosshjelm ca 600 kr. Da jeg ikke fant eska lag jeg den bare oppi en random hjelm-eske og fikk den til 250,- Flere av mine venner har gjort det samme og det funker hver gang.

på store butikker sånn som coop obs. så har du en fiskestang til la oss si 1500 du drar av prislappen og setter på en prislapp til en som koster 200,- du ser deg litt rundt og velger ho som ser dummest ut og du får en dyr fiskestang til en billig penge!

Sitat av wanna-b Vis innlegg
Kan jeg spørre hvor du er fra?

Parkeringstriks
Fungerer bare på parkeringsplasser hvor du kan dra kredittkort når du ankommer, og drar kortet igjen når du drar. Det fungerer ikke seteder hvor du drar kortet for at en bom skal åpnes.
Du kjører inn og parkerer, drar kortet for å registrere at du har kommet, får lapp som du legger i ruta. 2 min senere drar du kortet en gang til, kvittering kommer ut. Du bare står der så lenge du vil
Vis hele sitatet...
Ja men meatless big mac er jo satan så godt !

Forresten, jeg vet IKKE om de har dette i norge men i tyskland har McDonalds test sentere ( husker ikke helt hva det virkelig heter men var noe i den slagen ) hvor de lærer opp de litt viktigere ansatter og tester ut nye 'oppskrifter'. meg og kollegaen min jobbet rett ved siden av en. vi gikk rett og slett bort og spørte om de trengte testere og slikt. Jo da, gratis middag en gang i uken Kanskje det finnes i norge også ?

x-boxen begynner å bli litt sliten, blir fort varm og slikt.
har hørt at microsoft rett og slett ikke gidder å fikse x boxen de sender deg bare en ny en. Så tenk om jeg bare 'mister' den i gulvet noen ganger slik at den ikke funker lengre. og sender den inn får jeg en ny en da.
den ble kjøpt for 1 år og 3 måneder siden sånn cirka.