View Single Post
*sigh*

Så du driter i hvilke logiske slutninger en trekker fra dine egne definisjoner?

Jeg påpekte at ifølge din egen definisjon om at unormal betyr ""ting som skiller seg fra normen, gjennomsnittet", så er det mange helt meningsløse ting som også gjør at en faller utenfor normalen (samt meningsfulle hvis du vil kverulere). Hvorfor i all verden skulle det være et poeng i seg selv at noe er unormalt?

Det virker ikke som om du leste det jeg (og Provo) skrev.

Jeg mener igjen at grunnen til at du ønsker bruke begrepet unormal er ikke fordi det er en nyttig bruk utifra din egen definisjon - men nettopp de konnotasjonene som er knyttet til og som gjør at du mot ukritiske sjeler kan henvise til den konkrete definisjonen og de nikker "ja, ja - stemmer det" - samtidig som du forer disse konnotasjonene til at unormalt er noe uønskelig og feil.

Kanskje du kunne forsøke forklare hvorfor det er så viktig å få frem at homofile skiller seg fra det normale?


For å oppsummere:
For dere politiske korrekte herrer så er det godt mulig at det er "normalt" å være homofil.
For en god del andre mennesker så er det "unormalt".
Ingen av partene tar feil, selv om de politisk korrekte herrer liker å tro at det kun er de som sitter på sannheten.
Vis hele sitatet...
Pot calling kettle black...
Sist endret av Kinseek; 16. oktober 2010 kl. 22:45.