View Single Post
Jeg kjøper de klærene som jeg synes er fetest, kulest og samtidig ser jeg på pris og kanskje litt på merke :P Men feks akuratt nå, sitter jeg i en Levis bukse, en billig-merke genser, og en skjorte jeg kjøpte for et par hundre. Jeg gir jo faen i hvilket merke det er? Det ser bra ut og det kler meg det er jo det viktigste! Har alltid synes at Lacoste Poloskjorter og stramme bukser er så sykt streit, det er så vanlig, det beskriver liksom personen som har på det så sykt bra. Ser jeg en 17-18 åring med slik klær tenker jeg: Vet lite om hva som foregår i samfunnet rundt seg, er kul på skolen, tiltrekker seg en viss type jenter (les: "golddiggers"), eneste musikken han hører på er musikk du hører når du er på byen.

Jeg går jo også i kule klær for å gjøre sånn at jentene legger merke til meg, jentene som sikler et Lacoste skjorter er uansett ikke jenter jeg vil ha noe å gjøre med. Så det er jo en win-win situasjon

Og, pris og kvalitet har absolutt ingen sammenheng når det kommer til endel merker. Du betaler ikke de 1000kr ekstra for DC genseren fordi det er bra kvalitet, det er lagd av det samme som den på HM. Har opplevd flere ganger at jeg har kjøpte "merkeklær" som ikke tåler en dritt