Tråd: Rap tekst
View Single Post
Sitat av duwd Vis innlegg
vel, vil du ha ærlighet skal jeg gi deg det.
Det høres ut som den type sang kids som hører på eminem ville lagd, ikke ment som en diss faktisk, (selvom jeg ikke liker em) men det er den typiske standard "i gotta keep moving, staying strong, live my life, im gonna make it trough, i wont lose this war" type sang som han lager så enooooormt mye av, og som er blitt standarden for kingsize "rappere" men det betyr jo null og niks, for alt jeg vet kan du synge om kampen din for å få start på kaffetraktern din.

skal jeg breake ne teksten, så må jeg si, at det er ikke mye der som ser ut som det betyr noe som helst, la meg oversette noen linjer for å understreke problemet.
"jeg har nettopp funnet ut at jeg ikke er laget av stål/
så jeg spør deg, hvordan føles det/"

hvorfor skal du spørre noen andre om hvordan det føles at du har funnet ut at du ikke er laget av stål? jeg hater ikke på metaforen, men det funker ikke.

siste linja " så hvis jeg går unna, vil jeg være borte?" wtf?

hvis du ikke kan komme opp me noe orginalt, til en viss grad hvertfall, eller ikke egentlig har noe som helst å si, så ikke engang gidd, det er aaaaltfor mange kids som tvinger gutteroms eminem stilen ne halsen på folk, og det er så altfor mange talentløse whacke rappere i norge, trenger ikke flere, og bare 50 % av teksten mangla enderim.
hvorfor vil du lage rap i det hele tatt? det er den delen av musikk som baserer seg tyngst på at man nettopp har noe å si, og helst på en så jævla fet måte at folk er nødt å bumpe hodene til det i konsensus
ta heller å tenk litt på hva du vil få fram.
Vis hele sitatet...

Ikke diss eminem. kan du finne en bedre rapper en han ?


men back to thread, rap teksten forsto æ ikke helt, kansje hvis du legg til en beat så hadde det vorre lettere og forstå rytmen.
anyway, kor lenge brukte du på teksten ?